DIGIDAY BRAND LEADERS

Things that were kept and left behind in 2020

2020年、何を選び、何を捨てたか?

文字通り世界が一変した、2020年。新旧・大小を問わず、すべての人、物、事に少なからず強制的なアップデートがもたらされた。その際にブランドたちは、何を選んで、何を捨てたのか? 彼らが自分たちのニューノーマルを構築するために行った「取捨選択」の一部始終を棚卸しし、新しい時代のブランドのあり方を議論する。

DIGIDAY[日本版]編集長 長田 真

The world literally changed in 2020. People, things, and events – whether it be old or new, large or small – were forced to update themselves at least to some extent. The question is, during this unique phenomenon, what did the brands keep and leave behind. We will take a look at the brands’ entire selection process conducted in order to establish their “new normal,” and discuss what we should expect to see in brands in the new era.

DIGIDAY Japan, Editor in Chief Shin Osada

Venue

開催場所
ザ・リッツ・カールトン東京
The Ritz-Carlton TOKYO
〒107-6245 東京都港区赤坂9-7-1 東京ミッドタウン
Tokyo Midtown 9-7-1 Akasaka Minato-ku, Tokyo, 107-6245 Japan

Tickets

チケット
  • イベントチケット
    現在準備中です

Contact

お問い合わせ